majdnem kocka

kütyük, zenék, mindenféle, ami fennakad egy csillag vagy kocke szűrőjén

napi érdekes

eBuddy powa'

2009.12.21. 14:02 nix

Karácsonyra: Specko Jedno: Égősor

Vers, mindegy, kinek.

Jött a karácsony és nem tudtam, 
hogy milyen ürügyet találjak
arra, hogy felhívjalak téged
arra, hogy ismét rád találjak.

Van-e égősorod, van-e izzósorod? 
Csak ennyit kérdeztem én.
Van-e égősorod, van-e izzósorod?
A fény nekem a remény.

Nem köt már minket össze 
sem hús, sem a csont
nem köt már össze
sem a szív, sem a száj.
Nincs köztünk semmi,
ami kötelező lenne, 
semmi sem, ami muszáj.

De van-e égősorod, van-e izzósorod?
Csak ennyit kérdeztem én.
Van-e égősorod, van-e izzósorod?
A fény nekem a remény.

2 komment

Címkék: mjuzik dalszöveg bori fíling nix hellókarácsony égősor specko rutkai jedno


A bejegyzés trackback címe:

https://majdnemkocka.blog.hu/api/trackback/id/tr581613266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2009.12.23. 19:22:20

Nekem mindenképpen!:)
Köszönöm, ez jó nagyon!
Boldog karácsonyt!

suhanónyilvessző 2011.12.26. 15:16:10

Aztaaaa.... neked van ilyen blogod issss?! *.* via teahaz.net/blog :P
süti beállítások módosítása