A Sony a Bravia LCD-TV-k reklámjait a "Colour like.no.other" (kb. "Szín, mint semmi más")szlogen jegyében mindig nagyon színesre és nagyon formabontóra készítette. A napokban (ha jól sejtem, tegnap) indult el a legfrissebb kampány (a nyuszis, lásd fentebb). Ennek örömére bemutatnám az előző kettőt is, ha valaki nem ismerné :)
Az első emlékezetes kampány Balls címen futott, és bár valószínüleg le lehetett volna gyártani számítógépes grafika segítségével, nem azzal készült: tényleg baromi sok (kb. 250 000 darab!) gumilabda (ún. superball) pattog le San Francisco utcáin:
(megjegyzés 1: ez a hosszabbik (2:30) változat, ami inkább a kísérőzenéhez készült klipp, az egyperces "normál" változat itt látható)
(megjegyzés 2: sajnos a YouTube-nak is megvannak a maga határai, ebben a minőségben nem túl élvezhető... a hivatalos honlapról letölthető mindenféle jobb minőségekben is)
Rendezte: Nicolai Fuglsig
(van egy "Így készült..." is, azoknak, akik nem hiszik, h valódi :) )
Zene: José Gonzáles: Heartbeats
Két remek paródia is született: az egyik a Tango nevű gyümölcsös lötyi reklámja, a másikban a bunny hoppingnak hódol sok vidám ember a Battlefield 2-ben.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.