A legfrissebb Bravia-reklám címe Play-Doh (a híres ámerikai só-liszt gyurma), ebben éppen a gyurmanyulak veszik át a hatalmat New York felett. A szokásos Megdöbbentően Nagy Számok:
- 2.5 tonna gyurma
- 40 animátor
- 3 hét
- 189 db 2 láb (~60 cm) nagyságú nyuszi
- 150 db 1 láb (~30 cm) élhosszúságú kocka
- 1 db 10 láb x 20 láb (3 m x 6 m) lila hullám
- 1 db 30 láb (~9 m) magas óriásnyúl
- 6 kamera
- 40 animators 4 órányi munkájából 4 másodperc film született.
- 40 animators még sohasem dolgozott egyszerre ugyanazon a színen.
- A 60 másodperces spot nagyjából százezer felvételből lett összevágva.
Így néz ki:
(Azt meséltem már, hogy van saját honlapja, ahol sokkal szebb minőségben is fentvan?)
Rendezte: Juan Cabral ("Így készült...", amiból kiderül, hogy nem tömör gyurmanyulakról van szó, hanem gyurmával bevont hungarocell-nyulakról... nem mintha ettől rosszabb lenne a spot.)
Zene: Rolling Stones: She's a Rainbow
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: roofing Qualifications 2018.09.27. 14:34:06
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.